FES-TE SOCI

Desgrava’t més, la solidaritat té retorn

Desgrava’t més, la teva solidaritat té retorn

Sabies que des del 2015 han millorat els avantatges fiscals?

La teva aportació econòmica és molt més que diners. Impulsem la investigació i la innovació perquè volem viure, volem curar-nos i tenim pressa.

Important:

En el cas que prefereixis no enviar les teves dades personals i bancàries de manera online, pots enviar-nos el següent butlletí complimentat i signat per fer efectiva la domiciliació. Envia-ho a la nostra fundació: Parc Científic de Barcelona. Baldiri Reixac 4 , Torre R, 2a planta. 08028 Barcelona.
DESCARREGAR BUTLLETÍ

Vull fer una aportació de:

Frequència de pagament:

DADES PERSONALS

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Titular:

IBAN:

Vull rebre el certificat del meu donatiu per la desgravació fiscal del percentatge corresponent segons la normativa vigent:   No

Ser solidari desgrava més

Des de l’1 de gener de 2015 tots els donatius puntuals o aportacions fetes a entitats com la Fundació GAEM desgraven més en la declaració de la renda. Ara podràs deduir-te un 75% de l’import de les teves quotes i/o donatius íntegres per aportacions de fins a 150€ l’any. A partir d’aquesta quantitat la deducció de l’import restant serà del 30 o 35% en funció del temps que portis col·laborant amb la mateixa entitat.

desgravacions

Important:

DESCARREGAR BUTLLETÍ

Vull fer una aportació de:

Frequència de pagament:

DADES EMPRESA

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Titular:

IBAN:

AVANTATGES FISCALS

Els camps marcats amb un * son obligatoris.

AIXÍ ES DESGRAVEN ELS DONATIUS D’EMPRESES (PERSONES JURÍDIQUES)

Com a empresa podràs deduir l’impost de societats el 35% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant el 2015.

En el cas que la teva contribució com a empresa hagi estat constant en els dos últims anys fiscals, podràs deduir del Impost de Societats el 37,5% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant 2015.

empreses

DONACIONS PUNTUALS

AJUDA'NS EN LA RECERCA
  • SMS Solidari: Amb el teu SMS contribuiràs a la investigació i ens ajudaràs a estar més a prop de la curació de l’Esclerosi Múltiple i de la Neuromielitis Òptica.
  • Transferència bancària: Pots fer una donació puntual, de la quantitat que vulguis, fent una transferència bancària al nostre compte.
  • Targetes de crèdit: Una altra manera de fer una donació és a través de Paypal, on també podràs triar la quantia de la teu donatiu.
  • Herències i llegats: Pots col·laborar llegant una quantitat fixa, un percentatge sobre el total del patrimoni o una propietat.

SMS Solidari

ENVIA GAEM AL 28014

El cost de l’SMS és d’1,2 euros i és un donatiu íntegre per a la investigació biomèdica de l’Esclerosi Múltiple i de la Neuromielitis Òptica.

Coste 1,2 euros (donación íntegra para la Fundación GAEM). Servicio de SMS para recaudación de fondos en campaña de tipo solidario operado por Altiria TIC, www.altiria.com, y la Asociación Española de Fundraising, www.aefundraising.org, nº. atn. clte. 902 00 28 98, apdo. correos 36059 – 28080 Madrid. Colaboran Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo y Euskaltel.

Amb transferència bancaria

LA CAIXA: ES69 2100 0879 77 02 00324415

Per a realitzar una transferència, pots fer-ho en el compte bancari que la Fundació GAEM té a La Caixa.

Si precises del certificat de donació és imprescindible que a l’hora de realitzar la donació ens facilitis les teves dades fiscals per tal de poder generar el document pertinent.

En el cas que siguis un particular, les dades necessàries són el nom i cognoms, DNI i adreça del domicili; en canvi, si ets una empresa, cal que en facilitis el NIF i l’adreça fiscal.

Amb targetes de crèdit

Pots realitzar la teva donació amb tarjeta de crèdit a través de la plataforma de Paypal, on tobaràs dues opcions:

1. Pagar amb Paypal
  2. Pagar amb tarjeta

Tria la opció que millor et vagi i únicament hauràs de triar la quantia que vols donar, facilitant el número de la targeta de crèdit.

Si vol rebre el certificat del seu donatiu per la desgravació fiscal del percentatge corresponent segons la normativa vigent, ompli el següent formulari:

DADES PERSONALS

DADES EMPRESA

Herències i legats

Es pot col·laborar llegant una quantitat fixa, un percentatge sobre el total del seu patrimoni o una propietat. D’acord amb les lleis de l’estat espanyol, rebrem aquests béns lliures de l’Impost de Successions i Donacions, del qual estem legalment exempts.

Destinatari del legat: Fundació GAEM, Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple Domicili social: Parc Científic Barcelona. C / Baldiri Reixac, 4. Torre R. 2 ª planta. 08028 Barcelona, España NIF: G64378839

PARTICIPACIÓ EN ASSAJOS CLÍNICS

Si estàs interessat / da a participar en els assaigs clínics que promou la Fundació GAEM, omple el següent formulari amb totes les dades requerides i ens posarem en contacte amb tu al més aviat possible.

Gènere:

Tipus d'esclerosi múltiple:
 Primària progressiva Secundària progressiva Remitent recurrent

Adjunta un informe mèdic el més actualitzat possible:

He llegit i accepto els termes i condicions d'aquest formulari.

La Fundació GAEM no pot respondre a consultes mèdiques ni realitzar diagnòstics, consulta sempre al teu metge.

Última actualització: 28 febr. 2017

SUBSCRIU-TE ALS BUTLLETINS DE GAEM I EM EN LÍNIA

Ets afectat?   No

He llegit i accepto les bases legals.