“Absolutamente personal”

El Director de Producción del cortometraje “Absolutamente personal” se llama Jorge Rojo y tiene Esclerosis Múltiple. Jorge, además, realiza un pequeño cameo. “Espero que sirva para demostrar lo que podemos hacer los enfermos de EM”, asegura.

Mensaje Personal de Jorge Rojo, Director de Producción de “Absolutamente Personal”, un cortometraje que fue preseleccionado para los Premios Goya 2015.

Tengo Esclerosis Múltiple. Tengo secuelas de los brotes.

…Y tenía sueños. La realidad de la enfermedad hizo que durante años abandonara mi sueño que es el cine. Requería mucho esfuerzo, tanto físico como mental. Es un mundo complicado el del cine y yo no me sentía con fuerzas como para pelear en él. Y me separé del cine. Pero un día, y esto es real, lo cuento tal cual sucedió, estaba mirando por la ventana desde mí puesto de trabajo y me dije: ‘me gustaría rodar, cuando llegue el frío y me encuentre mejor’.

Los días pasaron y un día Julián Merino, Director del corto me presentó un guión. En ese preciso momento me encontraba con fuerzas y en media hora, ya teníamos el proyecto en marcha. Fernando Guillén Cuervo, respondió a mi llamada, se involucró en el proyecto y todo comenzó. Hubo momentos complicados, en el que las fuerzas fallaban, ensayos hasta la madrugada, elecciones de vestuario y organización. Pero llegó el primer día de rodaje y aunque faltaba la fuerza física, sobraban los amigos, y junto a ellos volví a vivir uno de mis sueños: hacer cine y competir por un Premio Goya, algo que pensé que ya nunca llegaría.

El resultado fue un gran corto, con el que me siento identificado y en el que creo muchos compañeros se sentirán identificados. El mundo laboral es duro, y más cuando falta comprensión.”

Fuente original:Esclerosis Múltiple España

El director de Producció del curtmetratge “Absolutament personal” es diu Jorge Roig i té Esclerosi Múltiple. Jordi, a més, realitza un petit cameo. “Espero que serveixi per demostrar el que podem fer els malalts d’EM”, assegura.

Missatge Personal de Jorge Roig, Director de Producció de “Absolutament Personal”, un curtmetratge que va ser preseleccionat per als Premis Goya 2015.

Tinc Esclerosi Múltiple. Tinc seqüeles dels brots.

… I tenia somnis. La realitat de la malaltia va fer que durant anys abandonés el meu somni que és el cinema. Requeria molt esforç, tant físic com mental. És un món complicat el del cinema i jo no em sentia amb forces com per lluitar-hi. I em vaig separar del cinema. Però un dia, i això és real, ho explico tal qual va succeir, estava mirant per la finestra des de mi lloc de treball i em vaig dir: ‘m’agradaria rodar, quan arribi el fred i em trobi millor’.

Els dies van passar i un dia Julián Merino, director del curt em va presentar un guió. En aquest precís moment em trobava amb forces i en mitja hora, ja teníem el projecte en marxa. Fernando Guillén Cuervo, va respondre a la meva crida, es va involucrar en el projecte i tot va començar. Hi va haver moments complicats, en què les forces fallaven, assajos fins a la matinada, eleccions de vestuari i organització. Però va arribar el primer dia de rodatge i encara faltava la força física, sobraven els amics, i amb ells vaig tornar a viure un dels meus somnis: fer cinema i competir per un premi Goya, cosa que vaig pensar que ja mai arribaria.

El resultat va ser un gran curt, amb el que em sento identificat i en el que crec molts companys se sentiran identificats. El món laboral és dur, i més quan falta comprensió”

Font original: Esclerosi Múltiple Espanya