Acte de celebració del 15 aniversari de Fundació GAEM

Fundació GAEM organitza l’acte de celebració de 15 aniversari el proper dijous 20 d’octubre de 2022, al Parc Científic de Barcelona

Ens acompañaran diferents autoritats i personalitats del món de la salut i la ciència, així com socis i sòcies de la fundació, amics i amigues de GAEM, afectats, empreses i altres entitats.

Es centrarà en conèixer l’actualitat i avanços dels projectes de recerca que impulsem des de GAEM i comptarà amb la conferència “El futur de l’Esclerosi Múltiple – 2035” del Dr. Pablo Villoslada, IDIBAPS – Hospital Clínic Barcelona i Universitat de Stanford. Posteriorment, se celebrarà un còctel d’aniversari.

Pots consultar i descarregar aquí el programa de la jornada.

Fundació GAEM impulsa la innovació biomèdica per a trobar una cura per a l’esclerosi múltiple i millorar la vida de més de 55.000 persones a Espanya. Dona suport a la seva labor de recerca i sensibilització sobre aquesta malaltia que no té cura.

Organiza: Fundació GAEM (Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple).

Amb la col·laboració de: Novartis, Teva, Alexion, Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona y Generalitat de Catalunya.

Per a més informació: info@fundaciongaem.org