Agrupació organitza un esmorzar solidari en suport a la campanya Yo Doy mis Pasos

Vint-i-dos treballadors d’Agrupació es van convertir en xefs per un dia per l’esclerosi múltiple

El passat 8 de febrer, Agrupació va organitzar un esmorzar solidari en suport a la campanya Yo Doy mis Pasos per l’esclerosi múltiple.

Durant la jornada, els menjadors dels edificis Onada i Horizon d’Agrupació a Sant Cugat es van omplir de pa de pessic, plum cakes, galetes, quiches, …, elaborats pels propis treballadors amb la il·lusió d’assaborir-los, però, sobretot, de col·laborar amb una bona causa. En total, 22 treballadors es van convertir en xefs per un dia i van compartir les seves millors receptes amb els seus companys en suport a la lluita contra l’esclerosi múltiple.

A més, en aquest esmorzar tan especial, cada un dels participants va realitzar una aportació solidària de 4 euros, reunint entre tots prop de 700 euros que seran destinats íntegrament a impulsar la recerca en esclerosi múltiple.

Aquesta és la tercera edició de l’Esmorzar Solidari que Agrupació realitza amb els seus treballadors per recaptar fons per ajudar a una causa social i incentivar, a la vegada, la cohesió i el bon ambient laboral.

Des de Fundació GAEM agraïm enormement a Fundació Agrupació la seva implicació per organitzar una iniciativa solidària a favor dels projectes de recerca de l’Acceleradora GAEM, i animem a altres entitats a que es sumin a aquesta bonica forma de col·laboració, perquè gestos com aquest són els que marquen la diferència i fan possible canviar el món.