Amazon amb Fundació GAEM per l’Esclerosi Múltiple

Amazon ha col·laborat amb Fundació GAEM amb la realització de 10 cistelles solidàries

Per aquesta iniciativa de  Amazon, va seleccionar en exclusiva el contingut de cadascuna de les cistelles, amb productes saludables per al cervell. Amazon va realitzar un sorteig entre els seus treballadors del centre de Barberà del Vallés, lliurant aquests regals solidaris a 10 empleats. Aquesta acció està dins de la seva política de responsabilitat social corporativa.

El nostre agraïment a Amazon per aquesta iniciativa solidària que ens ajuda a impulsar la recerca en esclerosi múltiple.

Cesta con productos saludables para el cerebro

Cistella amb productes saludables per al cervell. Inclou: pinya, mini crakers, vi negre, tonyina del nord, oli d’oliva, formatge d’ovella, músic de fruita seca, espatlla ibèrica i una caixa de bombons.

Més informació sobre les cistelles solidàries de GAEM

Altres iniciatives solidàries