Artistes amb esclerosi múltiple creen Art solidari

Els beneficis de la venta solidaria de les obres es destinaran a la recerca en esclerosi múltiple

Quan ens trobem davant d’un llenç les possibilitats són infinites. Deixem volar la nostra imaginació i a través de colors, formes i textures plasmem el nostre més íntim ésser”. Així descriu la Lucrecia García Bueno la seva experiència com a artista. Als seus 59 anys, i amb més de 30 amb esclerosi múltiple, imparteix diversos tallers de pintura i ceràmica a altres pacients d’EM en l’Associació ”La Llar”.

Ara, totes aquestes obres creades amb dedicació, esforç i il·lusió ajudaran a més a finançar la recerca que busca curar a aquests artistes. Els quadres estan a la venda amb una aportació solidària a partir de 40€.

D’aquesta manera l’Art ajuda doblement als pacients d’esclerosi múltiple que participen als tallers de la Lucrecia: d’una banda, s’aconsegueix una gran llibertat personal i artística, envoltats de companys. Per una altra, el resultat de tant d’esforç serveix per a finançar l’Acceleradora de projectes de la Fundació GAEM, que té com a objectiu últim trobar una cura per a l’esclerosi múltiple.

Per a aconseguir una de les obres, envia un email a info@fundaciongaem.org o truca’ns al 935 190 300

Llegeix més sobre Artistes solidaris amb EM

Llegir el Testimoni de Lucrecia Bueno