Empodera'ns

Signa per demanar més inversió en investigació per l'Esclerosi Múltiple.

You are here:

Per un futur sense esclerosi múltiple!

Amb l’1% del que costa actualment l’EM a Espanya, cada any es podria invertir més de 25 milions d’euros en investigació. Mitjançant aquest manifest els afectats, familiars i organitzacions de pacients sol·licitem als organismes competents suport urgent per impulsar projectes de recerca, en particular investigació translacional, que puguin posar fi a l’esclerosi múltiple.

Ja han signat...

Perquè és important investigar?

Testimonis del Dr. Pablo Villoslada i la Dra. Thaís Armangué, investigadors en esclerosi múltiple.

La recerca, la nostra esperança

Canviem aquestes xifres!

+ 55.000

persones afectades

L’esclerosi múltiple, coneguda com la malaltia de les mil cares, afecta més de 55.000 persones a Espanya.

diagnòstics

Cada any es diagnostiquen 1.800 persones noves afectades d’esclerosi múltiple.

< 20 anys

1 de cada 4 persones diagnosticada té menys de 20 anys.

Dones

3 de cada 4 persones afectades són dones.

2ª causa

de discapacitat

És la segona causa de discapacitat sobrevinguda entre joves adults.

Sense descobrir

origen i curació

A dia d’avui no es coneix l’origen d’aquesta malaltia, ni tampoc la cura.

La Fundació GAEM lliurarà les firmes rebudes als organismes competents perquè s’incrementi la inversió pública en investigació transnacional. T’informarem, via correu electrònic, del desenvolupament de la campanya. Fundació GAEM (Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple) es podrà posar en contacte amb tu per agrair el vostre suport i proposar-vos altres formes de col·laboració.*

Recerca

Per un futur sense Esclerosi Múltiple