Celebrem el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple 2022

S’aproxima la celebració del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple (DMEM), el proper dilluns 30 de maig.

Fundació GAEM, com a entitat de pacients dedicada a impulsar la innovació per l’esclerosi múltiple (EM), ha organitzat diferents activitats de sensibilització:

1. Nova edició de l’espai  “Queremos saber en cápsulas” el 15 de juny, dedicada a l’electroestimulació medul·lar com a opció terapèutica per a l’esclerosi múltiple.

L’electroestimulació medul·lar ja va demostrar recentment la seva eficàcia en lesionats medul·lars. Fundació GAEM ha desenvolupat un projecte per a provar aquesta tecnologia en afectats d’esclerosis múltiple amb problemes de deambulació, i comprovar la seva seguretat i eficàcia en aquestes persones. El projecte està ara mateix en fase de cerca de finançament,  i es desenvoluparia al Hospital Clínico Universitario de Santiago de Compostela, sota la direcció del Dr. José María Prieto.

Clica aquí per a veure el programa complet d’aquesta edició de “Queremos saber en cápsulas”.

2. Campanya en xarxes socials de testimonis d’afectats d’esclerosis multiple, amb el lema del Dia Mundial EM 2022, #conexionesEM.  Enguany es vol posar l’accent en la importància de la família i l’entorn perquè les persones afectades puguin comptar amb el suport necessari i portar una vida el més normalitzada possible. Clica aquí per a veure la introducció.

3. Cursa virtual solidària Yo doy mis pasos, a realitzar en qualsevol lloc entre el 28 de maig i el 12 de juny, per ajudar a finançar els nostres projectes d’investigació.

Fundació GAEM ha organitzat aquesta carrera virtual amb l’objectiu de mobilitzar la comunitat Yo doy mis pasos i totes aquelles persones que vulguin participar i contribuir amb els seus passos caminant, corrent o amb bicicleta,  a impulsar la recerca biomèdica per a trobar la cura d’aquesta malaltia neurològica.

Clica aquí per a veure més informació sobre la carrera i formes d’inscripció.