Certificació GAEM “Empresa de Valor”, un nou actiu de responsabilitat social corporativa

Fundació GAEM ha llançat la Certificació GAEM “Empresa de valor”, un reconeixement per a les empreses més innovadores i compromeses amb la responsabilitat social corporativa (RSC)

Fundació GAEM proposa a les companyies compromeses amb la innovació una nova acció de RSC, la Certificació GAEM “Empresa de Valor”, una distinció pensada per a empreses i entitats que tenen en el seu ADN la innovació, van un pas per davant dels seus competidors i treballen per un futur millor. De la mateixa forma que ho fa la Fundació GAEM, creada per un grup de pacients lluitadors per a trobar una curació a l’esclerosi múltiple.

En els nostres 13 anys de vida hem aconseguit que 2 recerques mèdiques arribin a pacients i així augmentar les esperances de curació per als afectats (més de 55.000 a Espanya i 2,5 milions en el món).

Això ha estat possible gràcies al suport d’institucions, empreses i particulars que creuen fermament en la innovació i la recerca com a clau del benestar futur.

La Certificació GAEM “Empresa de Valor” ofereix a les empreses una forma de potenciar de forma senzilla i efectiva la seva responsabilitat social corporativa. Amb ella, les entitats certificades:

• Contribuiran a la salut i el benestar general
  • Impulsaran directament la recerca mèdica i la innovació en salut
  • Ajudaran a avançar més ràpidament a la curació de l’esclerosi múltiple
  • S’associaran a una fundació de pacients pionera i innovadora com és Fundació GAEM

La Certificació GAEM “Empresa de Valor” està pensada per a empreses:

VALENTS: Tenen en el seu ADN la innovació i la visió d’un futur millor.
RESPONSABLES: S’impliquen amb causes socials per a generar un impacte positiu en la societat.
INNOVADORES: Innoven en el seu dia a dia i exploren noves vies de fer les coses.
COMPROMESES AMB EL BENESTAR: Promouen hàbits de vida saludables i la millora de la qualitat de vida.
AVANTGUARDISTES: Van un pas per davant i treballen per un futur millor.
CONSCIENCIADES: Difonen aquests principis i estan obertes a la millora constant.

Fundació GAEM espera amb aquesta certificació continuar impulsant la recerca biomèdica per a curar l’esclerosi múltiple i contribuir a la conscienciació sobre la importància de la innovació i la ciència en la nostra societat.

Clica aquí per a obtenir més informació sobre la Certificació GAEM “Empresa de Valor” i veure les empreses ja certificades.