Esclerosi múltiple:
et vencerem!

You are here:

Escull la teva manera de col·laborar

Fer-te soci i fer un donatiu periòdic és la millor manera d’ajudar-nos a trobar una cura per l’esclerosi múltiple

Fes-te
soci

Uneix-te a la nostra comunitat col·laborant una donació pediòdica.

Fes un
donatiu

Totes les contribucions són importants per a nosaltres.

de valor

Certificació per a empreses compromeses amb la investigació per vèncer l’esclerosi múltiple.

Micro-donacions

Aporta el teu gra de sorra amb aquestes microdonacions.

Recolza la investigació

Tot el nostre esforç per a únic objectiu: guarir l’esclerosi múltiple.

Iniciatives solidàries

Compra un article solidari o fa un repte original.

Fes-te voluntari

Ens pots ajudar mitjançant feina voluntària en diferents activitats.

HERÈNCIES I LLEGATS

Sabies que també pots col·laborar amb la teva herència?

Destinatari del llegat

Fundació GAEM, Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple

NIF

G64378839

Domicili social

Parc Científic Barcelona.
C / Baldiri Reixac, 4. Torre R. 2ª planta. 08028 Barcelona, España

Preguntes freqüents

No, no hi ha cap quota mínima de col·laboració. Qualsevol aportació suma per vèncer l’esclerosi múltiple. Fes la teva aportació!

Sí. A la Fundació GAEM no hi ha cap compromís de fidelització.

En el 2022, un 46% de los recursos provienen de las aportaciones periódicas de nuestras personas socias, un 28% de subvenciones públicas y privadas, el 26% restante de donaciones y actividades de captación.

Sí. Segons la nova llei sobre mecenatge en vigor des del 2024, cada any, pots deduir el 80% de l’import de les quotes o donació fins als 250€, la qual cosa significa que els primers 200€ et sortiran gratis. A partir d’aquesta quantitat, la deducció de l’import restant serà del 40% o del 45%, en cas de fer tres anys seguits col·laborant amb la mateixa entitat.

Per un futur sense Esclerosi Múltiple

Amb l’1% del que costa actualment l’EM a Espanya, cada any es podria invertir més de 25 milions d’euros en investigació.