Volem dir el més aviat possible adéu a l’Esclerosi Múltiple

Per això impulsem i accelerem els millors projectes d’innovació biomèdica, i necessitem el teu suport per avançar.

Informació personal

Donation Total: 10€ Mensualment

Freqüència de pagament:

DADES PERSONALS

DADES DE CONTACTE

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Titular:

IBAN:

Vull rebre el certificat del meu donatiu per a la desgravació fiscal del percentatge corresponent segons la normativa vigent: No

He llegit i accepto la Política de Privacitat, em dono per informat de tot el que en ella es disposa i consenteixo expressament el tractament de les meves dades amb les finalitats descrites.

Amb l'enviament d'aquestes dades accepto que FGAEM efectuï el cobrament de la quantitat i periodicitat assenyalades, en el compte bancari indicat. Em podré donar de baixa en qualsevol moment, prèvia comunicació a l'email info@fundaciongaem.org, o al telèfon 93 519 03 00.

Els camps marcats amb un * són obligatoris.

Important:

En el cas que prefereixis no enviar les teves dades personals i bancàries de manera online, pots enviar-nos el següent butlletí complimentat i signat per fer efectiva la domiciliació. Envia-ho a la nostra fundació: Parc Científic de Barcelona. Baldiri Reixac 4 , Torre R, 2a planta. 08028 Barcelona.
DESCARREGAR BUTLLETÍ

Si ho prefereixes, també pots fer una transferència al nostre compte bancari:

LA CAIXA: ES69 2100 0879 77 02 00324415

Si precises de certificat de donació, és imprescindible que a l’hora de fer la transferència ens facilitis les teves dades fiscals per poder generar el document pertinent.

En el cas que siguis un particular, les dades necessàries són el nom i cognoms, DNI i adreça de l’domicili; en canvi si ets una empresa, cal que facilitis el NIF i l’adreça fiscal.

Ser solidari desgrava més

Des de l’1 de gener de 2015 tots els donatius puntuals o aportacions fetes a entitats com la Fundació GAEM desgraven més en la declaració de la renda. Ara podràs deduir-te un 75% de l’import de les teves quotes i/o donatius íntegres per aportacions de fins a 150€ l’any. A partir d’aquesta quantitat la deducció de l’import restant serà del 30 o 35% en funció del temps que portis col·laborant amb la mateixa entitat.

Així es desgraven els donatius d’empreses (persones jurídiques)

Com a empresa podràs deduir l’impost de societats el 35% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant el 2015.

En el cas que la teva contribució com a empresa hagi estat constant en els dos últims anys fiscals, podràs deduir del Impost de Societats el 37,5% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant 2015.

PER A QUÈ SERVEIX LA TEVA APORTACIÓ?

probetes-laboratori

Dues provetes de laboratori
tecnic-laboratori

1 dia més d’un tècnic de laboratori junior (21000€/365 dies)
reactius

Kit bàsic de reactius d’immunoassaigs
centrifuga

Una centrífuga de sobretaula
in-vitro

Fer un assaig in vitro
assaig-clinic

Incorporació d’un pacient a un estudi clínic

UNEIX-TE A TEAMING PER 1€ AL MES!

Teaming és una eina en línia per recaptar fons per a causes socials a través de micro donacions d’1 € el mes. La filosofia de Teaming es basa en la idea que amb 1€ nosaltres sols no podem fer molt, però si ens unim podem aconseguir grans coses.

HERÈNCIES I LLEGATS

Es pot col·laborar llegant una quantitat fixa, un percentatge sobre el total del seu patrimoni o una propietat. D’acord amb les lleis de l’estat espanyol, rebrem aquests béns lliures de l’Impost de Successions i Donacions, del qual estem legalment exempts.

Destinatari del legat: Fundació GAEM, Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple Domicili social: Parc Científic Barcelona. C / Baldiri Reixac, 4. Torre R. 2 ª planta. 08028 Barcelona, España NIF: G64378839

Amb el suport de:

Entitats solidàries: