FES-TE SOCI

Volem dir el més aviat possible adéu a l’Esclerosi Múltiple

Per això impulsem i accelerem els millors projectes d’innovació biomèdica, i necessitem el teu suport per avançar.

Hi ha diverses maneres de col·laborar amb nosaltres. Ens pots ajudar econòmicament, o bé participant en les nostres iniciatives i campanyes de recaptació de fons.

Vull fer una aportació de:

10€25€50€ Altre:

Freqüència de pagament:

DADES PERSONALS

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Titular:

IBAN:

Vull rebre el certificat del meu donatiu per a la desgravació fiscal del percentatge corresponent segons la normativa vigent: No

He llegit i accepto la Política de Privacitat, em dono per informat de tot el que en ella es disposa i consenteixo expressament el tractament de les meves dades amb les finalitats descrites.

Amb l'enviament d'aquestes dades accepto que FGAEM efectuï el cobrament de la quantitat i periodicitat assenyalades, en el compte bancari indicat. Em podré donar de baixa en qualsevol moment, prèvia comunicació a l'email info@fundaciongaem.org, o al telèfon 93 519 03 00.

Els camps marcats amb un * són obligatoris.

Important:

En el cas que prefereixis no enviar les teves dades personals i bancàries de manera online, pots enviar-nos el següent butlletí complimentat i signat per fer efectiva la domiciliació. Envia-ho a la nostra fundació: Parc Científic de Barcelona. Baldiri Reixac 4 , Torre R, 2a planta. 08028 Barcelona.
DESCARREGAR BUTLLETÍ

Ser solidari desgrava més

Des de l’1 de gener de 2015 tots els donatius puntuals o aportacions fetes a entitats com la Fundació GAEM desgraven més en la declaració de la renda. Ara podràs deduir-te un 75% de l’import de les teves quotes i/o donatius íntegres per aportacions de fins a 150€ l’any. A partir d’aquesta quantitat la deducció de l’import restant serà del 30 o 35% en funció del temps que portis col·laborant amb la mateixa entitat.

Vull fer una aportació de:

10€25€50€ Altre:

Freqüència de pagament:

DADES EMPRESA

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Titular:

IBAN:

AVANTATGES FISCALS

Els camps marcats amb un * són obligatoris.

Important:

DESCARREGAR BUTLLETÍ

AIXÍ ES DESGRAVEN ELS DONATIUS D’EMPRESES (PERSONES JURÍDIQUES)

Com a empresa podràs deduir l’impost de societats el 35% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant el 2015.

En el cas que la teva contribució com a empresa hagi estat constant en els dos últims anys fiscals, podràs deduir del Impost de Societats el 37,5% de l’aportació que hagis fet a la fundació durant 2015.

PER A QUÈ SERVEIX LA TEVA APORTACIÓ?

Dues provetes de laboratori

1 dia més d’un tècnic de laboratori junior (21000€/365 dies)

Kit bàsic de reactius d’immunoassaigs

Una centrífuga de sobretaula

Fer un assaig in vitro

Incorporació d’un pacient a un estudi clínic

DONACIONS PUNTUALS

AJUDA'NS EN LA RECERCA
  • SMS Solidari: Amb el teu SMS contribuiràs a la investigació i ens ajudaràs a estar més a prop de la curació de l’Esclerosi Múltiple i de la Neuromielitis Òptica.
  • Transferència bancària: Pots fer una donació puntual, de la quantitat que vulguis, fent una transferència bancària al nostre compte.
  • Targetes de crèdit: Una altra manera de fer una donació és a través de Paypal, on també podràs triar la quantia de la teu donatiu.

SMS Solidari

ENVIA GAEM AL 28014

El cost de l’SMS és d’1,2 euros i és un donatiu íntegre per a la investigació biomèdica de l’Esclerosi Múltiple i de la Neuromielitis Òptica.

Cost 1,2 euros (donació íntegra per a la Fundació GAEM). Servei de SMS per a la recaptació de fons en campanya de tipus solidari operada per Altiria TIC, www.altiria.com, i la Asociación Española de Fundraising, www.aefundraising.org, nº. at. clt. 902 00 28 98, apt. correus 36059 – 28080 Madrid. Col·laboren Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo, Euskaltel i Telecable.

Amb transferència bancària

LA CAIXA: ES69 2100 0879 77 02 00324415

Per a realitzar una transferència, pots fer-ho en el compte bancari que la Fundació GAEM té a La Caixa.

Si precises del certificat de donació és imprescindible que a l’hora de realitzar la donació ens facilitis les teves dades fiscals per tal de poder generar el document pertinent.

En el cas que siguis un particular, les dades necessàries són el nom i cognoms, DNI i adreça del domicili; en canvi, si ets una empresa, cal que en facilitis el NIF i l’adreça fiscal.

Amb targetes de crèdit

Pots realitzar la teva donació amb tarjeta de crèdit a través de la plataforma de Paypal, on tobaràs dues opcions:

1. Pagar amb Paypal
  2. Pagar amb tarjeta

Tria la opció que millor et vagi i únicament hauràs de triar la quantia que vols donar, facilitant el número de la targeta de crèdit.

Si vol rebre el certificat del seu donatiu per la desgravació fiscal del percentatge corresponent segons la normativa vigent, ompli el següent formulari:

DADES PERSONALS

DADES DE CONTACTE

Els camps marcats amb un * son obligatoris.

DADES EMPRESA

DADES DE CONTACTE

Els camps marcats amb un * son obligatoris.

HERÈNCIES I LLEGATS

Es pot col·laborar llegant una quantitat fixa, un percentatge sobre el total del seu patrimoni o una propietat. D’acord amb les lleis de l’estat espanyol, rebrem aquests béns lliures de l’Impost de Successions i Donacions, del qual estem legalment exempts.

Destinatari del legat: Fundació GAEM, Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple Domicili social: Parc Científic Barcelona. C / Baldiri Reixac, 4. Torre R. 2 ª planta. 08028 Barcelona, España NIF: G64378839

Última actualització: 20 nov. 2017

SUBSCRIU-TE ALS BUTLLETINS DE GAEM I EM EN LÍNIA

Ets afectat? No

He llegit i accepto les bases legals.