Empresa de valor

You are here:

Què és la certificació Empresa de valor?

Fundació GAEM atorga un segell especial a les empreses que, com GAEM, creuen en…

Ser solidari desgrava més

Sabies que pots recuperar fins a un 80% de les donacions?

Dels primers 250€

En termes pràctics, si dones et sortiran de franc els primers 200 euros de donació o quota de persona sòcia.

3r any que col·labores

Per quantitats superiors als 250 euros de donació tindràs una deducció IRPF del 40%. Però si és el tercer any que col·labores amb GAEM, podràs deduir-ne el 45%.

Donacions d’empreses

Si ets una empresa, et podràs estalviar una part de l’impost sobre societats: concretament, el 40%, i la base imposable no podrà excedir el 15% de la base imposable del període impositiu.

Quins són els beneficis de convertir-te en empresa de valor?

Ja són Empresa de valor...

Fes-te empresa de valor i dóna suport a la investigació

Preguntes freqüents

No, no hi ha cap quota mínima de col·laboració. Qualsevol aportació suma per vèncer l’esclerosi múltiple. Fes la teva aportació!

Sí. A la Fundació GAEM no hi ha cap compromís de fidelització.

En el 2022, un 46% de los recursos provienen de las aportaciones periódicas de nuestras personas socias, un 28% de subvenciones públicas y privadas, el 26% restante de donaciones y actividades de captación.

Sí. Segons la nova llei sobre mecenatge en vigor des del 2024, cada any, pots deduir el 80% de l’import de les quotes o donació fins als 250€, la qual cosa significa que els primers 200€ et sortiran gratis. A partir d’aquesta quantitat, la deducció de l’import restant serà del 40% o del 45%, en cas de fer tres anys seguits col·laborant amb la mateixa entitat.