Microdonacions

You are here:

Escull la teva manera de col·laborar

Totes les contribucions són importants per a nosaltres. Aporta el teu gra de sorra amb aquestes microdonacions!

Envía un BIZUM al 01707

Pots “Donar a una causa solidària” a través de bizum al número de Fundació GAEM.

Uneix-te a Teaming

Amb 1€ al mes impulsa una innovació que millorarà la vida de 1.800 persones cada any

Preguntes freqüents

No, no hi ha cap quota mínima de col·laboració. Qualsevol aportació suma per vèncer l’esclerosi múltiple. Fes la teva aportació!

Sí. A la Fundació GAEM no hi ha cap compromís de fidelització.

En el 2022, un 46% de los recursos provienen de las aportaciones periódicas de nuestras personas socias, un 28% de subvenciones públicas y privadas, el 26% restante de donaciones y actividades de captación.

Sí. Segons la nova llei sobre mecenatge en vigor des del 2024, cada any, pots deduir el 80% de l’import de les quotes o donació fins als 250€, la qual cosa significa que els primers 200€ et sortiran gratis. A partir d’aquesta quantitat, la deducció de l’import restant serà del 40% o del 45%, en cas de fer tres anys seguits col·laborant amb la mateixa entitat.