Com superar els mil reptes diaris de l’Esclerosi Múltiple? #DiaMundialEM

El Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple a Fundació GAEM volem mostrar les múltiples maneres en què es manifesta la “malaltia de les mil cares”, i de quina forma les persones afectades superen els reptes que l’EM planteja cada dia.

Per això, obrim una iniciativa a Facebook i Twitter per a que els afectats comparteixin una fotografia que reflexi un repte al que fan front en el seu dia a dia, explicant com han aconseguit superar-lo. Les experiències personals poden ser sens dubte de gran ajut per a altres persones.

Amb totes les fotografies que rebem, farem una presentació que compartirem el 31 de maig amb tota la comunitat, a través de les xarxes socials i de la nostra web. Per poder fer-ne el seguiment, és important no oblidar esmentar en el missatge a @FundacioGAEM i incloure el hastag del Dia Mundial de l’EM, #LifewithMS.

Notícies relacionades amb el Dia Mundial de l’EM: