Comité de redacció

You are here:

Fundació GAEM compta amb un Comitè de redacció de notícies, que s’ocupa de buscar, seleccionar, redactar i / o traduir i adaptar notícies contrastades, provinents de fonts fiables, d’interès per a les persones afectades d’esclerosi múltiple.

El Comitè de redacció està composat per:

Cristina Espallargas, Directora de Comunicació. Llicenciada en Ciències de la Comunicació. Experiència de més de 20 anys en comunicació sanitària.
S’ocupa de la selecció, la proposta i la publicació de notícies.

Marco Pugliese, Director de la Fundació GAEM. Llicenciat en Veterinària i Doctor en Neurociència a la Universitat de Barcelona.
S’ocupa de la proposta i la revisió de notícies.

Assessorament puntual del Dr. Pablo Villoslada. Neuròleg especialitzat en esclerosi múltiple, Doctor en Neuroimmunologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Investigador Director d´Equip a l’IDIBAPS (Hospital Clínic de Barcelona). Professor de la Universitat de Stanford (Califòrnia).
S’ocupa de la proposta de notícies i de revisions puntuals.