Concurs GAEM pel Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple

Quant saps sobre el sistema nerviós i l’Esclerosi Múltiple? Posa a prova els teus coneixements i aconsegueix un ordinador portàtil.

Durant el mes de maig es durà a terme el Concurs GAEM a través de les xarxes socials, en què els participants podran aprendre i posar a prova els seus coneixements sobre el sistema nerviós i l’esclerosi múltiple.

Els quatre dijous anteriors al Dia Mundial de l’EM (3, 10, 17 i 24 de maig), GAEM publicarà a la pestanya “Concurs” de la pàgina de Facebook una pregunta relacionada amb el sistema nerviós i l’esclerosi múltiple, sobre la base del contingut del programa educatiu “Una Mirada al sistema nerviós des de la Esclerosi Múltiple“.

Transcorregudes les 4 setmanes del concurs, entre els encertants de cada pregunta es seleccionarà un finalista. Aquests 4 finalistes i aquelles persones que, després d’haver concursat, hagin obtingut participacions extres compartint l’enllaç del concurs entre els seus coneguts, entraran en un sorteig d’un ordinador portàtil ACER model Spin5, cedit per ACER Espanya.

El concurs comença el 3 de maig de 2018 i acaba el 28 de Maig de 2018 (a les 23:59). GAEM donarà a conèixer públicament el guanyador del concurs el 30 de maig, Dia Mundial de l’EM, a través del web i perfils de xarxes socials de la Fundació.

PARTICIPA AL CONCURS GAEM:

Pregunta 1

Pregunta 2

Pregunta 3

Pregunta 4

Animem a tota la Comunitat EM a participar i compartir el Concurs GAEM entre els seus coneguts.

Molt bona sort!

Consulta les Bases del Concurs GAEM

Notícia relacionada: Fundació GAEM amb la recerca en el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple