Córrer una ultramarató per l’esclerosi múltiple

Dos gironins, un dels quals afectat d’esclerosi múltiple, correran la ultramarató Transvulcània per recaptar fons per a Fundació GAEM

Córrer una ultramarató mai és fàcil, i menys amb esclerosi múltiple, però és l’objectiu d’un esportista gironí, Borja Garcia, i el seu amic David Olivares, que s’han marcat el repte de participar a la Transvulcània per recaptar fons per continuar investigant la malaltia.

Els dos corredors, que ja van completar aquesta popular prova a les Canàries l’any 2013, tornaran al maig a l’illa de la Palma per córrer els 74 quilòmetres d’una de les proves d’ultra trail més exigents i mediàtiques, per col·laborar amb la recerca biomèdica sobre l’esclerosi múltiple que impulsa la Fundació Gaem.

Per col·laborar amb la Fundació Gaem, han posat en marxa una campanya de micromecenatge a la plataforma Mi Grano de Arena, on recullen els donatius per a l’entitat que obtenen organitzant activitats com curses o concerts benèfics.

Amb el repte «ConEMsepuede», les sis persones que impulsen aquesta campanya solidària volen mostrar com l’esport és una via per conviure amb la malaltia.

Llegir la notícia completa:

Córrer una ultramarató per l’esclerosi múltiple | Diari de Girona