Crisi sanitària COVID 19: Ajudem a contenir la propagació del coronavirus

tanca les seves instal·lacions i teletreballa a partir del divendres 13 de març

La Fundació, amb seu ubicada al Parc Científic de Barcelona, ​​ha adoptat aquestes mesures amb l’objectiu de protegir els seus treballadors, i contribuir activament a les accions de contenció de l’expansió del coronavirus mitjançant la limitació de contactes i ocasions d’exposició a ambients públics.

Fundació GAEM continuarà amb les seves activitats informatives i divulgatives, atenent les possibles consultes de socis i interessats per telèfon i email: info@fundaciongaem.org.

En referència a la crisi sanitària, la Fundació aconsella a totes les persones afectades d’esclerosi múltiple seguir les recomanacions de les autoritats sanitàries per protegir-se davant el contagi del coronavirus. En resum:

• Renteu-vos les mans freqüentment, amb un desinfectant de mans a base d’alcohol, o amb aigua i sabó.
  • Adopteu mesures d’higiene respiratòria. En tossir o esternudar, cobriu-vos la boca i el nas amb el colze flexionat (NO amb les mans) o amb un mocador; tireu el mocador immediatament i renteu-vos les mans. Això evita la propagació de gèrmens i virus.
  • Mantingueu el distanciament social. Mantingueu 1 metre de distància amb les altres persones, particularment aquelles que tussin, esternudin i tinguin febre.
  • Eviteu tocar-vos els ulls, el nas i la boca. Les mans toquen moltes superfícies que poden estar contaminades amb el virus. Si us toqueu els ulls, el nas o la boca amb les mans contaminades, podeu transferir el virus de la superfície a vosaltres mateixos.
  • Si teniu febre, tos i dificultat per respirar, sol·liciteu  atenció mèdica trucant als telèfons d’assistència de la vostra comunitat.
  • Per estar informat, seguiu les recomanacions dels professionals sanitaris de la vostra zona.

Informacions d’ interés:

Informació per a afectats d’Esclerosi Múltiple

¿Cómo se transmite el coronavirus?

¿Debo utilizar mascarilla para protegerme?

¿Qué puedo hacer para protegerme del coronavirus y otros virus respiratorios?

¿Qué hacer en caso de sospecha de contagio? Teléfonos por Comunidad

Información de EME (Esclerosis múltiple España)

SEGUEIX AQUI LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA DEL MINISTERIO DE SANIDAD Y CONSUMO

SEGUEIX AQUI LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA