Día Mundial de la Esclerosis Múltiple

La Fundación GAEM apoya la VI Reunión de familiares y pacientes con la Unidad de Neuroinmunología-Esclerosis Múltiple, que se celebrará el próximo día 27 de mayo a las 18h, en el Hospital Clínic de Barcelona con motivo del Día Mundial de la Esclerosis Múltiple.
En este acto se tratarán diversos temas de interés y relacionados con la Esclerosis Múltiple.
¡No os lo podéis perder!

La Fundació GAEM dóna suport a la VI Reunió de familiars i pacients amb la Unitat de Neuroimmunologia-Esclerosi Múltiple, que tindrà lloc el proper dia 27 de maig a les 18h, a l’Hospital Clínic de Barcelona amb motiu del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple.
En aquest acte es tractaran diversos temes d’interès i relacionats amb l’Esclerosi Múltiple.
No us ho podeu perdre!