Va treballar durant 20 anys en una empresa de maquinària tèxtil de Badalona, als departaments de postvenda, exportació i vendes-comercial. Posteriorment, va ser professora de ioga, època en què es van començar a manifestar els primers símptomes de l’Esclerosi Múltiple. Li van diagnosticar la malaltia quan tenia 36 anys, el 1995. Actualment realitza diverses activitats, entre les quals destaquen: la fisioteràpia rehabilitadora, la natació, els tallers fisicolúdics, i col·labora en una entitat que reivindica la diversitat funcional de les persones. La Núria ha estat sòcia fundadora de GAEM, membre del patronat des del 2006 fins al 2017 i presidenta de l’entitat quan era una associació. La motivació per estar vinculada a la Fundació és perquè creu les accions que desenvolupa, entre les quals destaca: l’impuls i l’acompanyament de projectes de recerca innovadors per trobar una curació per a la malaltia.