Equips de Banc Sabadell a la Trailwalker 2019 amb “Yo Doy mis Pasos”

Els equips #TrailwalkerSabadell que participen en la Trailwalker 2019 s’han sumat a la campanya solidària  de Fundació GAEM a favor de la investigació contra l’esclerosi múltiple

Més de 300 empleats del Banc de Sabadell, que participen a l’Oxfam Trailwalker, els propers d 6-7 d’abril a Girona, i 8-9 de juny a la Sierra de Guadarrama, se sumarán a la campanya “Yo Doy mis Pasos” de Fundació GAEM.

Els participants del Banc de Sabadell donaran els passos realitzats en aquesta cursa de 100 km, que es realitza en equips de quatre persones, a la campanya solidària i inclusiva de Fundació GAEM.

L’objectiu de “Yo Doy mis Pasos” és sensibilitzar l’opinió pública sobre l’esclerosi múltiple, malaltia que afecta 48.000 espanyols, i recollir fons per impulsar la investigació per curar aquesta malaltia neurològica.

Agna Egea, afectada d’esclerosi múltiple i esportista, comparteix en aquest vídeo la seva experiència com a corredora de la Trailwalker 2017, com es va preparar i com conviu amb la seva malaltia i alhora practica esport.