Esdeveniments GAEM

Esdeveniments científics, divulgatius i benèfics organitzats per GAEM per donar a conèixer la malaltia o recaptar fons per ajudar a finançar projectes de recerca biomèdica i aconseguir la nostra missió: trobar una cura per a l’esclerosi múltiple.

Jornades

Fundació GAEM no és responsable de la informació i opinió dels experts que col·laboren de manera desinteressada amb el portal ‘Esdeveniments GAEM’. Aquestes reflecteixen exclusivament la seva visió personal, que en cap cas no ha de ser considerada com l’opinió o responsabilitat de la Fundació GAEM. (Avís legal)

Ponentes

En GAEM invitamos a todos aquellos profesionales que puedan proporcionar información, orientación y consejos a las personas afectadas de esclerosis múltiple. ¡Es una gran suerte y un privilegio poder contar con tantas personas tan valiosas!

Les agradecemos la colaboración desinteresada que nos ofrecen exponiendo y compartiendo su conocimiento científico, así como el soporte de numerosas entidades que con su apoyo nos ayudan y nos animan a continuar.

No hay ponentes