S'estan mostrant 2 resultats

Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte

Samarreta de cotó “Yo Doy Mis Pasos”

12,00

Samarreta de color gris de cotó fabricada amb materials que asseguren la màxima comoditat, perfecta per al dia a dia. Es va dissenyar pel llançament de la campanya de Yo Doy Mis Pasos.

Els beneficis d’aquesta compra es destinaran als projectes de recerca i difusió en esclerosi múltiple que impulsa Fundació GAEM.

Samarreta tècnica “Mis pasos cambian vidas”

12,00

Camiseta de color blanco y fabricada con materiales que aseguran la máxima transpirabilidad y comodidad, perfecta para hacer ejercicio físico. Se diseñó en motivo de la Carrera Virtual de Yo Doy Mis Pasos en 2022 con el lema “Mis Pasos Cambian Vidas”.

Los beneficios de esta compra se destinarán a los proyectos de investigación y difusión en esclerosis múltiple que impulsa Fundación GAEM.