S'estan mostrant 6 resultats

Selecciona opcions Aquest producte té diverses variants. Les opcions es poden triar a la pàgina del producte

Cordons elàstics

5,00

Aquests cordons elàstics que no es lliguen són un producte innovador dissenyat per a brindar comoditat i facilitar el calçat a les persones amb mobilitat reduïda. Els cordons sense llaç de cuquet estan fabricats amb materials d’alta qualitat que faciliten la seva durabilitat i resistència.

Els beneficis d’aquesta compra es destinaran als projectes de recerca i difusió en esclerosi múltiple que impulsa Fundació GAEM.

Polsera ajustable

2,00

Polsera de tela ajustable de color blau amb el lema “Junts per a vèncer l’esclerosi múltiple”.

Quadres d’artistes amb EM

Obres pintades sobre llenços de fusta, elaborades per Lucrecia Bueno, afectada d’esclerosi múltiple. Tria el disseny que més t’agradi i col·labora amb la recerca biomèdica.

Quan ens trobem davant d’un llenç les possibilitats són infinites. Deixem volar la nostra imaginació i a través de colors, formes i textures plasmem el nostre més íntim ésser”. Així descriu Lucrecia García Bueno la seva experiència com a artista. Als seus 59 anys, i amb més de 30 amb esclerosi múltiple, imparteix diversos tallers de manuals i ceràmica a altres pacients d’EM en l’Associació ”La Llar’‘. Descobreix el testimoni de la Lucrecia.

Contacta’ns per més informació i compra

Samarreta de cotó “Yo Doy Mis Pasos”

12,00

Samarreta de color gris de cotó fabricada amb materials que asseguren la màxima comoditat, perfecta per al dia a dia. Es va dissenyar pel llançament de la campanya de Yo Doy Mis Pasos.

Samarreta tècnica “Mis pasos cambian vidas”

12,00

Camiseta de color blanco y fabricada con materiales que aseguran la máxima transpirabilidad y comodidad, perfecta para hacer ejercicio físico. Se diseñó en motivo de la Carrera Virtual de Yo Doy Mis Pasos en 2022 con el lema “Mis Pasos Cambian Vidas”.

Los beneficios de esta compra se destinarán a los proyectos de investigación y difusión en esclerosis múltiple que impulsa Fundación GAEM.