S'estan mostrant 2 resultats

Cordons elàstics

5,00

Aquests cordons elàstics que no es lliguen són un producte innovador dissenyat per a brindar comoditat i facilitar el calçat a les persones amb mobilitat reduïda. Els cordons sense llaç de cuquet estan fabricats amb materials d’alta qualitat que faciliten la seva durabilitat i resistència.

Els beneficis d’aquesta compra es destinaran als projectes de recerca i difusió en esclerosi múltiple que impulsa Fundació GAEM.

Llibre “EMpieza a vivir ahora”

EMpieza a vivir ahora és un llibre del nostre amic i col·laborador Luis García Ruiz (Puertollano, Ciudad Real).

És un llibre d’autoajuda, basat en l’experiència personal de Luis, diagnosticat d’esclerosi múltiple als 29 anys, amb reflexions i anàlisis sobre el dia a dia de les nostres vides. El to motivador, positiu i simpàtic fa que la seva lectura sigui molt agradable i interessant no sols per als afectats d’EM, sinó per a TOTS nosaltres.

El llibre es pot adquirir a Amazon i una part dels beneficis del llibre seran per a Fundació GAEM i els seus projectes d’investigació.

Pots comprar el teu llibre aquí