Actualització dels projectes de l’Acceleradora GAEM

Mitjançant la nostra Acceleradora de projectes biomèdics, hem invertit prop de 2 milions d’euros en variats projectes d’innovació. Busquem nous projectes d’innovació que compleixin l’objectiu d’impulsar la translació de projectes cientíticos a solucions per al tractament de l’esclerosi múltiple i pel benestar de les persones afectades.

NUTRInfórmate

NUTRInfórmate, nova iniciativa de Fundació GAEM

Os presentamos NUTRInfórmate, un curso online en el que la Dra. Mireia Sospedra nos ilustrará sobre principios básicos de nutrición, qué sistemas de nuestro organismo se ven involucrados, y de que forma los afectados de esclerosis múltiple pueden cuidar su nutrición para mejorar su bienestar. El curso se iniciará con vídeos mensuales el próximo mes de septiembre.

Marco Pugliese, nou director de Fundació GAEM

Fundació GAEM reforça el seu equip amb la incorporació com a director de Marco Pugliese, expert en innovació en el camp de la salut. Professor de Bioquímica i de Biologia Molecular a la Universitat de Barcelona, Marco aportarà la seva experiència i talent per tal que Fundació GAEM avanci en els seus projectes d’investigació per curar l’esclerosi múltiple i millorar la qualitat de vida de les persones afectades.