Èxit de la jornada solidària per l’esclerosi múltiple a Castellbisbal

El dia 19 d’octubre es va celebrar a Castellbisbal (Barcelona) una jornada solidària a favor de l’Esclerosi Múltiple. Amb l’assistència de prop de 300 persones, la jornada va estar amenitzada per diferents grups musicals i tallers d’activitats per als més petits.

A Nicolás Roca li van diagnosticar esclerosi múltiple al juny de 2019 i des d’aquest moment la seva germana Eva va voler familiaritzar a tot el seu entorn amb la malaltia i donar-la a conèixer al seu poble, Castellbisbal. Amb l’ajuda de la seva amiga Eva Moreno, van aconseguir que diverses entitats i comerços de la zona col·laboressin aportant el necessari per a organitzar una jornada lúdica i informativa i que l’esdeveniment fos un èxit.

La jornada, que va començar a les 17.00 i va acabar passada la mitjanit, es va dur a terme al parc Foch i Torres, espai cedit per l’Ajuntament de Castellbisbal. L’ajuntament també va posar a la disposició dels assistents una ambulància, i les carpes necessàries per a la distribució de tiquets, tallers. En una de les carpes va estar Fundació GAEM, oferint informació sobre l’esclerosi múltiple i les activitats de la fundació.

D’esquerra a dreta : Joana Martos i Cristina Espallargas, voluntaries de Fundació GAEM, i Eva i Nicolás Roca.

La tarda va transcórrer entre l’actuació musical de Gospel Meeting, balls de la casa d’Andalusia i una classe de zumba. Els nens i nenes que van assistir a l’esdeveniment es van divertir amb les múltiples activitats que hi havia, des d’un inflable fins a un taller de maquillatge facial. A la nit, es *podia reposar forces amb un menú solidari de 5€, abans d’assistir a l’actuació de grups de rock com Els Indefinits o The Raid, entre altres, que van amenitzar la vetllada fins a les 00.30 de la nit.

Gràcies a la solidaritat del poble, les empreses i les institucions de Castellbisbal i a l’ímpetu d’Eva Roca i Eva Moreno s’han pogut recaptar 4.000€ que aniran destinats íntegrament a impulsar els projectes de recerca biomédica amb que actualment compta Fundació GAEM.