Fundació GAEM acompanya la Volta Ciclista de Catalunya

Fundació GAEM ha estat l’entitat solidària escollida per la 99ª edició de la Volta Ciclista a Catalunya, celebrada entre els passats dies 25 i 31 de març

Fundació GAEM i Volta Ciclista a Catalunya han format un tàndem solidari en la lluita per trobar una curació per l’esclerosi múltiple.

La Fundació ha estat present en diverses arribades de la “Volta”, a Calella, Sant Cugat i Barcelona, ​​on ha informat al públic assistent sobre els projectes i les línies actuals de treball, així com sobre la malaltia i les conseqüències que comporta per a les persones afectades.

Nombrosos participants de la Volta s’han interessat per la tasca de la Fundació, alguns, com l’equip Euskadi Murias al complet i el ciclista Imanol Erviti de l’equip Movistar lluint fins i tot la samarreta de la campanya “Yo Doy mis Pasos“.

“Yo Doy mis Pasos” convida a tothom que vulgui col·laborar a registrar les seves passes del dia a dia, o els seus pedalades en fer esport i pujar-les a la web www.yodoymispasos.es.

És una campanya solidària i inclusiva que vol captar 1 milió d’euros per impulsar la recerca de l’Esclerosi Múltiple. Aquesta iniciativa vol convertir els passos a fons per a la investigació biomèdica gràcies al patrocini d’empreses i els donatius de particulars. La campanya té a més com a objectius conscienciar la societat sobre les conseqüències de l’esclerosi múltiple i promoure un estil de vida més saludable.

Fundación GAEM ha sido la entidad solidaria escogida por la 99ª edición de la Volta Ciclista a Catalunya, celebrada entre los pasados días 25 y 31 de marzo.

Imanol Erviti posa con la camiseta “Yo Doy mis Pasos”