Fundació GAEM, entitat solidària oficial de la 99ª edició de la Volta Ciclista a Catalunya

La Volta Ciclista a Catalunya s’associa en la seva 99ª edició a Fundació GAEM, creant un tàndem solidari en suport a la lluita per trobar una curació per a l’Esclerosi Múltiple (EM)

Amb motiu d’aquesta col·laboració solidària, Fundació GAEM comptarà amb diversos espais publicitaris i estarà present en diversos punts de la “Volta Ciclista”, informant al públic assistent i als mitjans de comunicació sobre els projectes d’investigació de l’Acceleradora GAEM i conscienciant sobre l’esforç que suposa viure amb aquesta malaltia, que afecta prop de 50.000 persones a Espanya.

La Volta Ciclista a Catalunya 2019, que tindrà lloc del 25 al 31 de març, estarà marcada per una excel·lent participació, amb noms com el campió del món Alejandro Valverde, el quatre vegades vencedor del Tour de França, Chris Froome, o el català Marc Soler, entre molts d’altres.

Un dels principals objectius de la Fundació serà visibilitzar la seva campanya llançada recentment, “Yo Doy mis Pasos“, una iniciativa solidària molt vinculada amb l’esport que busca captar 1 milió d’euros per impulsar la recerca en esclerosi múltiple.

Mitjançant aquesta col·laboració, Fundació GAEM referma el seu compromís per promoure un estil de vida saludable i sensibilitzar la societat sobre la realitat de les persones afectades d’aquesta malaltia neurològica, d’origen autoimmune.

Fundació GAEM agraeix el suport de la “Volta”, una prova de referència amb una cobertura mediàtica excepcional, que permetrà donar veu i fer visible la necessitat d’impulsar projectes d’investigació per trobar una curació per l’EM i millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

Pots donar suport a aquesta col·laboració solidària fent la teva aportació a Dona la Volta a Migranodearena o Dona la Volta a iHelp

Llegeix aquí la nota de premsa