Fundació GAEM firma un acord de col·laboració amb Mooevo

Fundació GAEM ha signat un acord de col·laboració amb Mooevo, que ofereix un transport que millora l’accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda i els seus acompanyants.

10% de descompte pels socis i amics de Fundació GAEM

Mooevo Go és un sistema de transport únic, que facilita l’accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïda i també porta la persona que empeny la cadira. Mooevo Go permet electrificar gairebé qualsevol cadira de rodes del mercat, mitjançant una plataforma motriu i un sistema de barres que empenyen i guien la cadira.

Mooevo Go és una solució de transport que compleix dues comeses: moure la cadira de rodes i portar la persona acompanyant. És fàcil d’usar, no cal experiència ni coneixements previs. És segur, amb un sistema antibalanç que li proporciona una gran estabilitat, i un límit de velocitat de 6km/h. Puja a les voreres salvant la vora, té marxa enrere, i una gran maniobrabilitat, amb una capacitat de gir de 180° en un mínim espai.

La instal·lació és molt senzilla, es realitza en només 10 minuts i és compatible amb la majoria de cadires gràcies als seus adaptadors universals per a barres de 18 a 24 mm. Els seus dos motors de 350 watts li permeten transportar 200Kg en rampes d’accessibilitat reduïda, i té una autonomia de fins a 4 hores de bateria o 20km, gràcies a les seves bateries externes de Litio.ion.

Veure fulletó explicatiu

Consulta aquí els punts de prova de Mooevo