Fundació GAEM i COPLEFC, junts per la salut i l’esport

Fundació GAEM serà l’entitat solidària de la 5a edició del Dia de l’Educació Física al Carrer, organitzada pel Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport de Catalunya

El Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport de Catalunya (COPLEFC) i Fundació GAEM han signat un acord de col·laboració pel qual la Fundació serà l’entitat solidària de la 5ena edició del Dia de l’Educació Física al Carrer, que se celebrarà el 28 d’abril.

Aquesta iniciativa vol mostrar com és una classe d’Educació Física actual, portant-la a les places, els carrers i els parcs de centenars de ciutats de Catalunya.

L’any passat el Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC) va agrupar  230 escoles de 32 comarques catalanes; més de 83.000 persones van participar. Enguany l’acte central se celebrarà a Tarragona, on Fundació GAEM estarà present donant a conèixer la campanya solidària Yo Doy mis Pasos, que suma solidaritat, esport i salut amb la recerca en Esclerosi Múltiple.

Com a col·legi professional de referència en l’àmbit de l’esport i l’activitat física a Catalunya, COPLEFC agrupa al voltant de 5.300 professionals, que podran coneixer i promocionar la campanya solidària Yo doy mis pasos.

Gràcies a aquest conveni, Fundació GAEM també aportarà informació, dades i notícies d’interès per als col·legiats, a través de Docusport, la revista de referència que edita COPLEFC. D’aquesta manera, els professionals de l’esport i de l’educació física comptaran amb una font d’informació contrastada sobre els beneficis de l’esport per als afectats d’esclerosi múltiple, o de com adaptar els entrenaments als pacients.

Aquest conveni suposa un punt de partida per a una major col·laboració en el futur, que ajudi a sumar esforços per a l’objectiu final de Fundació GAEM: curar l’esclerosi múltiple.

Foto: Pere Manel Gutiérrez, president de COPLEFC, i Cristina Espallargas, directora de comunicació de Fundació GAEM