Fundació GAEM participa a la trobada informativa de Bionure – 22 de maig

Vicens Oliver exposarà la visió dels afectats i llur paper en la investigació

Bionure organitza una trobada informativa el proper 22 de maig per respondre a les preguntes de les persones interessades a participar en la campanya de crowdfunding Múltiples Motivos que es va obrir el 15 de maig, i en conèixer més detalls del desenvolupament del neuroprotector BN201.

La trobada Bionure – Meet the team, comptarà amb el CEO i la directora mèdica de Bionure. A més del Dr. Nguyen i la Dra. Septién, en l’acte participarà Vicens Oliver, president de la Fundació GAEM, que explicarà, des de la perspectiva dels pacients, la importància de donar suport a la recerca que duu a terme Bionure.

Bionure – Meet the team

Dimecres 22 de maig de 2019 – 18.00 h – Sala Dolors Aleu – Parc Científic de Barcelona, c/ Baldiri Reixac, 4-8, 08028 Barcelona

Hi participen: Dr. Laurent Nguyen, CEO de Bionure, Dra. Llúcia Septién-Vélez, CMO de Bionure, Vicens Oliver, president de Fundació GAEM.

INSCRIPCIÓ (fes clic aquí)

Sobre Bionure

Bionure és una companyia biotecnològica, spin-off de l’IDIBAPS – Hospital Clínic de Barcelona i del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC), que ha desenvolupat el neuroprotector BN201. El BN201 és una molècula petita que ha completat amb èxit un assaig clínic de Fase 1 de seguretat, tolerabilitat i farmacocinètica, de dosis simples i múltiples en voluntaris sans, sota l’aprovació del MHRA (Regne Unit). La Fase 1 ha estat finançada amb una ronda Sèrie A liderada per Alta Life Sciences. La companyia planeja iniciar la Fase 2 a principis de 2020. L’activitat neuroprotectora i la capacitat del BN201 d’induir la remielinització de les neurones, demostrada en estudis preclínics, aporta la base per a futures investigacions i proves clíniques per al tractament de diverses malalties neurològiques sense opcions terapèutiques efectives disponibles, com la neuritis òptica aguda (NOA, una malaltia oftalmològica rara) i l’esclerosi múltiple (EM).

Informació relacionada:

Bionure lanza un crowdfunding para pasar a fase 2 con su neuroprotector