Fundació GAEM premiada en la V Edició dels premis Territoris Solidaris

BBVA CX dóna 300.000 euros a entitats socials de Catalunya

El passat 22 de febrer es va celebrar l’acte de lliurament dels premis de la V edició de Territoris Solidaris de BBVA CX, un programa que ofereix ajuda econòmica a projectes d’entitats socials sense ànim de lucre d’àmbit nacional, proposats i votats pels treballadors del banc BBVA.

Fundació GAEM va ser una de les 32 entitats de Catalunya escollides entre els 90 projectes presentats a votació, premiada amb una donació de 10.000 € per al projecte “VOLEM CURAR-NOS I TENIM PRESSA. Esclerosi Múltiple”, l’objectiu del qual és agilitzar la transferència de potencials tecnologies des de l’àmbit de la investigació al de l’empresa i finalment a la societat, contribuint així a la millora de la qualitat de vida dels pacients afectats d’Esclerosi Múltiple.

Vídeo testimonial d’afectats d’Esclerosi Múltiple de la Fundació GAEM

Notícia online: LA VANGUARDIA digital