Fundació GAEM publica la seva Memòria econòmica i d’activitats de 2017

Fundació GAEM fa pública la Memòria econòmica i d’activitats de l’any 2017

2017 ha estat un any d’intens treball per Fundació GAEM, que ha ampliat la seva estructura i la seva presència social, per tal de fer front a nous reptes i accedir a noves fonts de finançament.

La Acceleradora GAEM ha seguit impulsant els seus projectes, en total quatre, un d’ells, la plataforma QMenta, incorporada el 2017. L’entitat, a través del seu Comitè Científic, continua pendent de l’actualitat científica i biomèdica per atraure nous projectes que puguin suposar un benefici a mig / llarg termini per a les persones afectades.

Hem seguit treballant en la línia d’oferir informació de qualitat a la nostra Comunitat. Així, hem renovat el format del portal Esclerosi Múltiple a Línia, i hem preparat el mòdul interactiu “Una mirada al sistema nerviós des de la Esclerosi Múltiple.”

I hem treballat en el disseny d’una nova campanya pública, que esperem compartir amb tots vosaltres a la tornada de l’estiu.

Gràcies per llegir-nos i per seguir amb nosaltres. El teu suport és el nostre motor.

Memoria económica y de actividades 2017