Fundació GAEM publica la seva Memòria econòmica i d’activitats del 2022

Ja disponible la Memòria d’activitats i econòmica de 2022!

El 2022 va ser un any complex a nivell global en molts aspectes socials i econòmics. Tot i aquests problemes, GAEM ha continuat dissenyant i oferint nous projectes, millorant i augmentant l’activitat de la Fundació. Llegeix aquí la memòria.

Recursos i despeses GAEM 2022

Els ingressos rebuts per GAEM han arribat als 200.000 euros, amb un increment del 7% respecte a l’any anterior. Aquests resultats demostren que se segueix mantenint la posició com a referent nacional a la lluita contra l’esclerosi múltiple.

Hem dedicat el 90% del pressupost als objectius estratègics de la fundació, és a dir, l’impuls i l’acceleració de la investigació, la divulgació d’informació fiable i de qualitat sobre EM per a les persones afectades i la creació d’una xarxa de professionals i institucions compromeses amb la lluita contra l’esclerosi múltiple.

Evolució de socis GAEM

El nombre de socis ha augmentat un 15%. La comunitat GAEM creix dia a dia i el 2022 hem continuat comptant amb el ferm i lleial suport de cadascuna de les nostres sòcies i socis, donants, mecenes particulars i corporatius.

Moltes gràcies per donar-nos suport! GAEM treballa sense parar per arribar al nostre objectiu: vèncer l’esclerosi múltiple de la mà de la investigació biomèdica.