Fundació GAEM rep el premi 2020 de la Sociedad Española de Neurología

La Fundació GAEM ha rebut el Premi SEN 2020 com a reconeixement a la seva tasca de promoció de la investigació i innovació en esclerosi múltiple

La Societat Espanyola de Neurologia (SEN) ha reconegut la tasca de promoció de la investigació i innovació en esclerosi múltiple de la Fundació GAEM, atorgant-li el Premi SEN Esclerosi Múltiple 2020 en la seva versió social.

La SEN concedeix cada any els seus PREMIS SEN, que representen el reconeixement de la Societat Espanyola de Neurologia i dels neuròlegs espanyols a aquells que han contribuït decididament al desenvolupament de la informació científica o a la promoció social de les malalties neurològiques. Aquests Premis són atorgats per la Junta Directiva a proposta dels Grups d’Estudi de la SEN i dels membres de la SEN.

En aquesta edició, el Premi Esclerosi Múltiple-2020 va recaure en la seva modalitat científica en el Dr. Albert Saiz Hinarejos, Cap de la Unitat de Neuroimmunologia i Esclerosi Múltiple de l’Hospital Clínic de Barcelona, ​​i en la seva modalitat social en la Fundació GAEM.

A la foto, Marco Pugliese, director de la Fundación GAEM, amb el premi SEN 2020.

Más información en:

Gaceta Médica