Fundació GAEM rep el Premio Solidario del Seguro 2017

Fundació GAEM ha estat guardonada amb el Premio Solidario del Seguro 2017 promogut per INESE

El Premio Solidario del Seguro ha estat atorgat a la Fundació GAEM a proposta de Fundació Mutual Mèdica, i reconeix el treball desenvolupat per l’“Acceleradora GAEM”, un programa d’acceleració de projectes d’investigació i innovació per trobar tractaments eficients per als afectats d’Esclerosi Múltiple (EM) i Neuromielitis òptica (NMO).

“Ens sentim molt honrats de rebre el Premio Solidario del Seguro, ens reafirma en el camí escollit per Fundació GAEM en la lluita contra l’Esclerosi Múltiple, que és impulsar les investigacions més innovadores perquè les teràpies arribin el més aviat possible a l’afectat”, ha declarat Vicens Oliver, fundador i president de Fundació GAEM.

L’entitat rep el Premio Solidario del Seguro per segona vegada, ja que l’any 2012 va ser premiada per la seva iniciativa ‘Volem viure, volem curar-nos i tenim pressa’, triada per la seva implicació i recerca activa de solucions terapèutiques per a la EM, i la seva tasca de divulgació i sensibilització sobre la malaltia.

L’Acceleradora GAEM selecciona projectes innovadors i els ajuda a créixer, per a que arribin a ser, el més aviat possible, solucions terapèutiques que contribueixin a la curació i la qualitat de vida dels afectats d’EM i NMO. Les seves principals línies de treball són: fàrmacs i tractaments innovadors; noves tècniques de diagnòstic; i dispositius o aplicacions mèdiques per millorar la qualitat de vida del pacient.

Els Premios Solidarios del Seguro

Els Premios Solidarios del Seguro són el reflex del compromís social i solidari del sector assegurador espanyol, que ha donat suport a aquesta iniciativa promoguda per INESE des de la seva primera edició al 2001, en un intent de pal·liar les desigualtats socials i necessitats dels més desfavorits de la nostra societat, així com de reconèixer la dura feina realitzada per les ONGs i Fundacions en els diferents àmbits de la nostra societat.

Fundació Mutual Mèdica

Fundació Mutual Mèdica canalitza l’activitat de Responsabilitat Social Corporativa de Mutual Mèdica, fomentant la formació del metge i donant suport a la recerca.