Fundació GAEM va celebrar el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple amb Almirall

Almirall celebra el Dia Mundial de l’EM i dona 10.000 euros a Fundacin GAEM per a la lluita contra l’esclerosis múltiple

En el marc del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple, Fundació GAEM i Almirall han organitzat una activitat solidaria en tres seus de la companyia farmacéutica, que ha donat 10.000€ a la Fundació. Almirall recolça d’aquesta manera la tasca d’innovació i sensibilització necessària per aconseguir una cura per la Esclerosi Múltiple, enfermetat autoinmune neurodegenerativa que actualment no te cura.

El passat 30 de maig, Almirall es va sumar a la campanya Yo doy mis pasos de Fundació GAEM. En els seus centres de Catalunya, els empleats de Almirall van poder pujar-se a una bicicleta, i recorrent itineraris reproduïts en una pantalla “donar les seves pedalades” per l’esclerosi múltiple.

L’escenari en cadascuna de les seus de Almirall, va estar dedicat a recordar els efectes invisibles invisibles de la malaltia. Més de 55.000 persones es veuen afectades per l’esclerosi múltiple, la majoria d’elles dones, sent aquesta malaltia la segona causa d’incapacitat sobrevinguda en adults joves, per darrere dels accidents de trànsit.

Al llarg del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple, prop de 600 empleats i col·laboradors de Almirall van participar en el repte, que es va estendre, fins al 8 de juny, i va implicar també les seus internacionals de la companyia. En total, més de 4.000 km es van sumar al comptador de Yo doy mis pasos.

Mar Morales, directora de RSC de Almirall va afirmar “Ha estat un repte divertit i gratificant, en el qual els nostres empleats han participat amb interès i entusiasme, i han entès millor què implica viure amb Esclerosi Múltiple”.

Per part seva, Vicens Oliver, president de Fundació GAEM va comentar “estem molt contents de la implicació de Almirall i els seus empleats, i de la seva contribució als nostres projectes per a incrementar el benestar i millorar la qualitat de vida dels afectats d’esclerosi múltiple”.

Fundació GAEM i Almirall es van centrar en aquest Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple a donar visibilitat a la malaltia, ja que els símptomes solen ser invisibles per a les persones que no la pateixen.