Invertir per innovar, innovar per curar

La Fundació GAEM impulsa, a través de l’Acceleradora de projectes, la campanya de crowdequity de la biotecnològica Ankar Pharma per ajudar al desenvolupament clínic de la molècula AP-1, tractament innovador focalitzat en la reparació del dany neuronal produït per l’Esclerosi Múltiple (EM) .

Quin és l’objectiu?

Aconseguir el finançament necessari per al projecte d’investigació en Esclerosi Múltiple d’Ankar Pharma (en fase preclínica avançada), que permeti l’inici dels assajos clínics de la molècula AP-1.

Per què AP-1?

El tractament mitjançant la molècula AP-1 posseeix una activitat remielinitzant no comparable amb cap altre fàrmac fins al moment: frena el desenvolupament de l’EM, protegeix i regenera les neurones danyades.

Quin és el repte?

Amb aquesta finalitat, Ankar Pharma necessita recaptar 300.000 € abans del 5 de gener de 2017, mitjançant inversions mínimes de 500 € (recaptació actual: 36.000 €).

¡COL·LABORA, AJUDA A CONSEGUIR AQUEST REPTE!

Què és Crowdequity?

A diferència de la donació, el crowdequity permet invertir en R+D+i obtenint a canvi una participació empresarial (en aquest cas del 6,667% del capital), de major rendibilitat en cas d’arribar el fàrmac al mercat.

Ankar Pharma

La seva missió és el desenvolupament de noves teràpies que curin o millorin la qualitat de vida de pacients amb malalties neurodegeneratives, reduint el temps entre la recerca de nous fàrmacs i la seva introducció en el mercat.

Ankar Pharma compta amb el suport del CSIC, CDTI i Fundació GAEM en la seva línia d’investigació per al tractament de l’EM.

Per a més informació: Help funding trials for new multiple sclerosis treatment