La implicació dels pacients impulsa un nou model de recerca col·laborativa a Catalunya

Prop de 150 professionals assisteixen a la jornada pionera “Fundacions de Pacients i Indústria biomèdica a Catalunya” organitzada per Fundació GAEM i CataloniaBio

Gairebé 150 professionals, representants d’empreses de biotecnologia, clústers i laboratoris d’investigació i fundacions i associacions de pacients es van reunir el 2 de febrer al Parc Científic de Barcelona per explorar les oportunitats que ofereix un nou model de col·laboració horitzontal entre la indústria biomèdica i els destinataris finals dels tractaments, els pacients. Aquest model, ja introduït a Catalunya per Fundació GAEM (Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple) s’està desenvolupant amb força a països capdavanters en recerca, com ara els EEUU.

Llegir la nota de premsa completa.