“Menú solidari” en el Parc Científic de Barcelona per l’esclerosi múltiple

El segon dijous de cada mes Universitas donarà el 5% de la seva facturació de menús als projectes impulsats per la Fundació GAEM

A partir del segon dijous d’octubre 2018, els restaurants ubicats al Parc Científic de Barcelona oferiran el “Menú Solidari per l’Esclerosi Múltiple”, per recaptar fons per a la investigació d’aquesta malaltia neurològica, que afecta 8.500 persones a Catalunya i 48.000 a Espanya.

Durant un any, Universitas donarà a Fundació GAEM el 5% del recaptat el segon dijous de cada mes amb la venda dels menús del restaurant Fifteen i la Cafeteria, situats al Parc Científic de Barcelona, per ajudar a trobar una curació per l’esclerosi múltiple. La suma dels fons recaptats els 12 dijous es destinarà íntegrament a accelerar els projectes de recerca en esclerosi múltiple impulsats des del programa Acceleradora GAEM.

Actualment, l’Acceleradora GAEM impulsa quatre projectes de recerca biomèdica, dos dels quals són tractaments que es troben en Fase clínica de desenvolupament (estudi amb pacients d’esclerosi múltiple i neuromielitis òptica) i un a Fase preclínica (estudi amb model animal per esclerosi múltiple ). El quart es basa en l’ús de noves tecnologies de tractament de la imatge per a millorar el diagnòstic precoç i accelerar el descobriment de noves teràpies.

Universitas és una companyia d’origen familiar amb una sòlida experiència en restauració i un ferm compromís social. Els restaurants que regenta són presents principalment en l’entorn universitari i de parcs empresarials de Barcelona, ​​i es caracteritzen per oferir espais versàtils, accessibles i agradables en els quals gaudir de forma distesa de la gastronomia.

El Parc Científic de Barcelona, ​​clúster d’excel·lència dedicat a la recerca i la transferència de coneixement, acull tres instituts d’investigació i prop de 100 empreses i altres entitats. Referent internacional en el foment de la innovació, diversos centenars de persones utilitzen diàriament les seves instal·lacions.