Ofertia! aposta per Yo Doy mis Pasos i els cordons solidaris

L’empresa internacional Ofertia! dedicada a l’agrupació de catàlegs web i mòbil de l’oferta de productes locals, ha volgut contribuir a la campanya solidària Jo faig els meus passos de Fundació GAEM

Ofertia! s’uneix al grup d’empreses que donen suport a la recerca biomèdica. La filial espanyola d’aquesta multinacional nascuda en 2012 i establerta en països com Espanya, França i Colòmbia, ha decidit aportar el seu granet de sorra al finançament de la recerca biomèdica en esclerosi múltiple, unint-se a la campanya solidària #YoDoymisPasos de Fundació GAEM.

Mitjançant l’adquisició de cordons solidaris per als seus treballadors, Ofertia! ha realitzat un obsequi als seus col·laboradors, donant suport al mateix temps una molt bona causa.

Ens agraden les empreses que cuiden als seus treballadors i a més amb la seva solidaritat ens permeten continuar investigant.?

Moltes gràcies per la vostra aportació!