OneStep2 Everest, pujar a l’Everest per l’Esclerosi Múltiple

PER DONAR SUPORT A AQUEST REPTE, POTS FER EL TEU DONATIU A MI GRANO DE ARENA FINS EL 30 DE JUNY 18

Pepe Gorina i Pablo Tornil, dos alpinistes aficionats, pujaran a l’Everest a la primavera de 2018, en suport als afectats d’Esclerosi Múltiple i de la recerca per trobar tractaments eficaços.

Subir al Everest por la Esclerosis Múltiple

A vegades a la vida, tan important com arribar al teu destí, és aquest pas més que dones en el recorregut fins arribar-hi …

Aquesta és la frase que motiva les ascensions i els reptes de dos joves de Barcelona, ​​Pepe Gorina, pilot d’avió, i Pablo Tornil, arquitecte, que asseguren que One Step2 Everest és més que un repte esportiu:

“Escalem cims en solidaritat amb persones que, per la seva condició física, salven dia a dia muntanyes d’obstacles”, diu en Pablo.

I Pepe continua: “Ells i elles donen aquest pas més enllà de les seves pròpies forces, i nosaltres ho donem a la muntanya. Aquest pas més, a vegades a la vora de l’esgotament, és el que ens permet, a tots, seguir apropant-nos al nostre cim”.

Pepe i Pablo van començar a pujar muntanyes inspirats per la seva amiga Ana Torrado, afectada d’Esclerosi Múltiple des de fa 17 anys, mare d’una nena de 6 anys, i en paraules de Pepe, “una gran persona que segueix lluitant amb una energia molt significativa que la fa brillar. La seva força, la seva actitud i el seu ímpetu per viure, són la nostra motivació.”

L’ Ana va tenir el seu primer brot d’esclerosi múltiple als 27 anys. Aquí va començar la seva escalada, el seu repte a la vida, superar les pors, atrevint-se a viure en la forma que el seu cos, la seva ment i el seu esperit li ho permeten … perquè l’Ana creu que sempre es pot gaudir d’aquesta magnífica experiència que és la vida. “La meva malaltia s’ha convertit en una companya de vida, en lloc d’enfadar-me, l’accepto, en comptes de perdre’m el que puc viure, ho exprimeixo al màxim … Cada dia faig un pas més, i sóc feliç per tenir amics com en Pepe i Pablo, que van on jo no puc arribar.”

En Pepe i en Pablo, amb aquesta expedició a l’Everest, dedicaran el seu temps, esforç i energia a donar suport a la recerca biomèdica en Esclerosi Múltiple, per ajudar els afectats a fer un pas més cap a la curació.

Per això han obert un repte solidari a la plataforma de crowdfunding Mi Grano de Arena, amb el qual volen recaptar fons per finançar part de l’expedició i per donar a Fundació GAEM i contribuir a l’avenç de la recerca en esclerosi múltiple.

“Dedicarem una part a sufragar els costos de l’expedició, i una altra important als projectes de recerca en esclerosi múltiple que impulsa Fundació GAEM. Hem escollit Fundació GAEM perquè és innovadora, i perquè dedica el 76% dels seus recursos a impulsar la recerca biomèdica per trobar un tractament per a l’Ana i per a les 45.000 persones afectades d’esclerosi múltiple a Espanya. ”

Des de Fundació GAEM els donem les gràcies per aquesta iniciativa solidària, i els seguirem aquests mesos a les xarxes, fent-nos ressò dels seus entrenaments escalant cims menors, i, a la primavera vinent, del seu assalt final a la muntanya més alta del món: l’Everest.