NORMES D’ÚS I PRIVACITAT A XARXES SOCIALS

Abans d’utilitzar les xarxes socials de FUNDACIÓ GRUP D’AFECTATS D’ESCLEROSI MÚLTIPLE, creiem estrictament necessari que llegiu el contingut complet de les presents Normes d’Ús i Política de Privadesa.

Els Perfils a Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter i Flickr de FUNDACIÓ GRUP D’AFECTATS D’ESCLEROSI MÚLTIPLE, tenen una finalitat estrictament informativa i divulgativa.

GAEM es compromet a complir amb el que disposa aquest document i us sol·licita expressament que vostè com a usuari també ho faci, respectant les normes que es detallen a continuació.

GAEM us sol·licita el següent:
• Que comuniqui la seva opinió de manera respectuosa amb els altres.
• No escriviu comentaris que puguin suposar insults, assetjament, amenaces, que siguin difamatoris o calumniosos, i que puguin constituir delicte.
• No inclogueu en els vostres comentaris o activitat, dades de caràcter personal de tercers que identifiquin o puguin identificar-los.
• No realitzeu cap tipus d’activitat que pugui vulnerar els drets de propietat intel·lectual o industrial de GAEM de tercers.

GAEM us comunica que no pot garantir la veracitat, vigència, integritat ni fiabilitat del contingut publicat per terceres persones alienes al mateix en els seus perfils de xarxes socials o qualsevol enllaç que faci referència a GAEM. És per aquest motiu que GAEM demana als seus usuaris de forma expressa que avaluïn i revisin el contingut i la veracitat del mateix abans de realitzar qualsevol tipus d’activitat a les nostres xarxes socials, ja que els perfils de les xarxes socials són públics, això implica que qualsevol persona pot visualitzar-los. Recordeu que sou l’únic responsable del contingut que publiqueu.

GAEM es reserva el dret a no respondre individualment als missatges o comentaris rebuts a través d’aquesta via, a més GAEM podrà modificar o eliminar en qualsevol moment i sense avís previ qualsevol post, comunicació, tweets i en general qualsevol publicació emesa. Els comentaris dels usuaris als nostres perfils, no necessàriament reflecteixen la nostra opinió.

Com a part de les publicacions es poden incloure enllaços a pàgines webs de tercers que es considerin d’interès, GAEM no assumeix la responsabilitat del contingut. GAEM únicament serà responsable dels continguts en les mesures en què tingui coneixement de la il·licitud dels mateixos, sense que hagi decidit desactivar l’enllaç. GAEM us sol·licita que en la mesura que tingui coneixement d’algun fet il·lícit a través de les nostres xarxes socials, ens ho comuniqui immediatament.

GAEM segueix altres perfils sense que aquest fet impliqui vinculació de cap tipus amb ells, ni l’aprovació dels continguts dels mateixos.

Els continguts gràfics compartits al perfil són titularitat de GAEM i estan protegits per la normativa reguladora de la Propietat Intel·lectual i Industrial, quedant per tant prohibida la reproducció, modificació, distribució o manipulació dels mateixos.

POLÍTICA DE PRIVACITAT XARXES SOCIALS: L’objectiu del perfil creat per GAEM és gestionar la relació amb col·laboradors potencials, promocionar els seus serveis i fer-li arribar als seus seguidors informació que pugui ser d’interès, per la qual cosa en unir-se al nostre perfil vostè CONSENT EXPRESSAMENT el tractament de les vostres dades personals amb aquesta finalitat.

El consentiment atorgat podrà ser revocat en qualsevol moment mitjançant l’exercici dels drets de limitació del tractament, portabilitat de les dades, accés, rectificació, supressió i oposició, que GAEM us garanteix, dirigint-vos per escrit a info@fundaciongaem.org.

Per a més informació sobre la nostra Política de Privadesa: https://fundaciongaem.org/politica-de-privacidad/.
Más información sobre este texto de origenPara obtener más información sobre la traducción, se necesita el texto de origen
Enviar comentarios
Paneles laterales