Villoslada, Pablo

Cap del Servei de Neurologia. Hospital De la Mar, Barcelona

Director del Programa de Neurociències de l’Hospital De la Mar Research Institute

És metge per la Universitat de Santiago de Compostel·la (Espanya) en 1990, especialitzat en neurologia a l’Hospital Vall d’Hebron (Espanya) i Doctorat en Neuroimmunologia en 1996 per la Universitat Autònoma de Barcelona ( Espanya). Després de treballar en la Universitat de Navarra i Hospital Clínic de Barcelona, ha estat professor de la Universitat de Califòrnia, San Francisco, director medico de neuroinflamació de la companyia Genentech i professor de la Universitat de Stanford. Des de Juny del 2023 dirigeix el servei de neurologia i el programa de neurociències de l’Hospital de la Mar – Universitat Pompeu Fabra. És també un emprenedor en sèrie en biotech i equips mèdics, membre del Comitè Científic de Fundació GAEM.

Ha publicat més de 220 articles científics en revistes en el camp de la neurologia i ha obtingut 15 patents en biomarcadors i noves teràpies per a malalties cerebrals. També ha obtingut 5 beques de la UE i diverses altres de fundacions internacionals.

Ponències