Quadres d’artistes amb EM

Obres pintades sobre llenços de fusta, elaborades per Lucrecia Bueno, afectada d’esclerosi múltiple. Tria el disseny que més t’agradi i col·labora amb la recerca biomèdica.

Quan ens trobem davant d’un llenç les possibilitats són infinites. Deixem volar la nostra imaginació i a través de colors, formes i textures plasmem el nostre més íntim ésser”. Així descriu Lucrecia García Bueno la seva experiència com a artista. Als seus 59 anys, i amb més de 30 amb esclerosi múltiple, imparteix diversos tallers de manuals i ceràmica a altres pacients d’EM en l’Associació ”La Llar’‘. Descobreix el testimoni de la Lucrecia.

Contacta’ns per més informació i compra

Els beneficis d’aquesta compra es destinaran als projectes de recerca i difusió en esclerosi múltiple que impulsa Fundació GAEM.