QMENTA aportarà la seva tecnologia per lluitar contra la COVID-19

QMENTA, empresa de l’Acceleradora GAEM, se suma a una iniciativa global per a recopilar i processar dades sobre afectats de EM amb coronavirus

La Federació Internacional d’Esclerosi Múltiple (MSIF) i l’Aliança de Dades sobre Esclerosi Múltiple (MS Data Alliance) han impulsat una campanya global per a recopilar i analitzar dades de pacients contagiats per coronavirus que tinguin Esclerosi Múltiple; en un esforç conjunt per a lluitar contra el coronavirus a nivell global.

Aquesta iniciativa pretén processar les dades dels pacients per a poder millorar la resposta clínica en aquests casos. Es tracta de poder tenir evidència científica per a poder tractar eficaçment als afectats. Aquesta informació també permetrà desenvolupar futures recerques sobre Esclerosis Múltiple i coronavirus.

QMENTA, un dels projectes de l’Acceleradora GAEM, participarà donant la seva plataforma d’Intel·ligència Artificial; que permet processar en el núvol una immensa quantitat de dades. La tecnologia de QMENTA servirà de hub la recol·lecció i processament de les dades.

Els pacients poden participar en el projecte aportant les seves dades de manera ràpida i senzilla. La plataforma de QMENTA compta amb certificació ISO per a processar informació clínica. A més, compleix amb els estándars HIPAA, GDPR i FDA 11 i 820, amb el que la seguretat i privacitat de les dades està assegurada.