QMENTA tanca una ronda de mes de 1,4 millones de euros i contracta un nou CEO

QMENTA, empresa integrada a l’Acceleradora GAEM, ha tancat una ronda d’inversió que supera els 1,4 milions d’euros a través de Capital Cell, segons informa Catalonia BIO

Creada el 2013 a Boston i Barcelona, Qmenta ofereix una plataforma de gestió avançada de dades de neuroimatge al núvol, que inclou un algorisme analític patentat i intel·ligència artificial (IA), així com un mercat d’algorismes associats.

La solució integrada de QMENTA permet que els metges puguin diagnosticar i tractar les malalties cerebrals, l’esclerosis múltiple entre elles, amb seguretat i rapidesa en qualsevol lloc i moment. L’empresa compta actualment amb un equip de 31 experts en neuroimatge, IA i enginyeria.

Paral·lelament a aquesta bona notícia, la companyia ha anunciat que incorpora Rob Bancroft com a nou CEO. Paulo Rodrigues, fundador i exconseller delegat, se centrarà exclusivament en les responsabilitats com a CTO.

Bancroft compta amb més de 25 anys d’experiència en estratègia empresarial, desenvolupament de mercats i comercialització. Al llarg de la seva carrera, ha liderat l’expansió de diversos negocis com Botox (Allergan). “M’honra conduir QMENTA en la seva propera fase d’evolució. La companyia ha construït una tecnologia d’última generació i té una visió convincent per contribuir de manera important a eradicar les malalties cerebrals. Les oportunitats del mercat de la imatge mèdica són àmplies, però hem innovar ràpid i desenvolupar una solució comercial escalable” ha explicat.

Artícle original a Catalonia BIO

Per conéixer més a fons què fa QMENTA: