”Som energia, i si la unim es multiplica!”

Som la primera i única fundació privada sense ànim de lucre constituïda per pacients per impulsar la innovació biomèdica.

Ubicats al Parc Científic de Barcelona i sota la direcció de professionals de la investigació i la biomedicina, seleccionem projectes innovadors i els ajudem a créixer per a que arribin a ser solucions terapèutiques que contribueixin a la curació de l’Esclerosi Múltiple i a millorar la qualitat de vida del pacient.

Informem i sensibilitzem a la societat sobre la malaltia i les condicions de vida dels afectats.

EQUIP

COMITÈ DE DIRECCIÓ

VICENS OLIVER
President

FERNANDO ALBERICIO
Vicepresident

Mª ROSA CAPELL

MARTA PRÍNCEP
Directora executiva

ÀREES DE TREBALL

CRISTINA ESPALLARGAS
Directora de Comunicació

ALCE COLOMA
Comunicació científica

ELENA ROVIRA
Assistant

NÚRIA ARTOLA
Responsable de captació de fons

MONTSE FIGUERAS
Responsable de comptabilitat

OLGA ALBARDANÉ
Coordinadora de voluntariat

PATRONAT

VICENS OLIVER
President

FERNANDO ALBERICO
Vicepresident

NÚRIA RÍOS
Secretària

Mª ROSA CAPELL

MARI CARMEN RODRIGO

KATY REY

FINA PASCUAL

RAMÓN CASTELLVÍ

ALFRED TORRES

COMITÈ CIENTÍFIC

ISIDRE FERRER
Director de l’Institut de Neuropatologia i Banc de Cervells de l’Hospital Universitari de Bellvitge

JOAN BIGORRA
Director d’Innovació de l’Hospital Clínic de Barcelona

JOAQUIM TRIAS
Fundador de JTPS Consulting

LUIS RUIZ
CEO de Spherium Biomed

MARTA PALICIO
Directora d’Innovació a Biokit

ANDREU VEÀ
Digital Champion for Spain (Comissió Europea)

COMITÈ EXTERN ASSESSOR

ENRIC ROCHE
Fundador de la Clínica Vascular Barcelona

IVANA CLEMENTE
Directora general d’Acer Espanya i Portugal

MARIA ÀNGELS MORGÓ
Directora del Grup de Distribució LBPF S.L., Botigues La Balear

OBJECTIUS

La Fundació GAEM, constituida l’any 2006 per un grup d’afectats d’Esclerosi Múltiple per impulsar la innovació biomèdica, és una fundació privada independent sense ànim de lucre

EL NOSTRE COMPROMÍS

TOT EL NOSTRE ESFORÇ EN UN ÚNIC OBJECTIU, CURAR L’ESCLEROSI MÚLTIPLE

La Fundació GAEM vol ser una entitat:

Compromesa amb els afectats i els seus familiars, amb la seva necessitat de trobar solucions.

Oberta a tots els que creguin en impulsar la recerca en Esclerosi Múltiple i vulguin col·laborar.

Transparent, tota la informació sobre els projectes d’investigació, els esdeveniments i a què es destinen els recursos obtinguts a la teva disposició.

Amb il·lusió, pel futur i perquè la ciència bàsica arribi als pacients el més aviat possible.

Coneix tota la informació sobre GAEM i el seu funcionament als següents documents:

CARTA FUNDACIONAL I ESTATUTS

• Carta fundacional: En aquest document consta la data de constitució de la Fundació, 10 de novembre de 2006, així com els estatuts inicials.
  • Estatuts: Els estatuts de GAEM estan adaptats al Codi Civil Català.
  • Entitats sense fins lucratius, llei 49/2002
  • Dades registrals: Aquest document conté el resum del número de registre de la Fundació GAEM, la data d’alta del registre, els òrgans de govern i la categoria de l’entitat com a Fundació.

Última actualització: 18 set. 2017

SUBSCRIU-TE ALS BUTLLETINS DE GAEM I EM EN LÍNIA

Ets afectat? No

He llegit i accepto les bases legals.