Donem suport a la recerca

You are here:

El nostre objectiu principal és escurçar sensiblement el temps d’arribada al pacient.

La Fundació GAEM accelera projectes de les següents tipologies:

• Fàrmacs innovadors i teràpies avançades.
  • Nous biomarcadors per al diagnòstic.
  • Dispositius mèdics per millorar la qualitat de vida.
  • Solucions digitals per millorar la qualitat de vida.

El llarg i costós procés de desenvolupament de solucions biomèdiques

En biomedicina, la creació de noves teràpies o medicaments, biomarcadors i dispositius mèdics implica un procés de recerca i desenvolupament (R+D) molt llarg i costós en què molt pocs productes arriben al pacient.

Aceleradora de proyectos

La Aceleradora de Proyectos en Esclerosis Múltiple, un modelo único en Europa entre las entidades que dan soporte a los afectados de Esclerosis Múltiple, agiliza y disminuye el riesgo de la transferencia de potenciales productos y tecnologías innovadoras de la academia a empresas, y de éstas a la sociedad.

El flux d'entrada de l'acceleradora es detalla a l'esquema següent:

Cerca activa de projectes biomèdics translacionals que es presenten al Comitè Científic de GAEM.

El comitè científic, format per experts del sector biomèdic i empresarial, seleccionen els millors projectes amb alta potencialitat d’arribar aviat al mercat i als pacients.

Mentorització experta.
Ajuda a la recerca de finançament públic i privat.
Creació d’aliances.
Visibilització i suport de comunicació.

Projectes en curs

Vols formar part de l'acceleradora?

Contacta’ns!

He llegit i accepto la política de privacitat, em dono per informat de tot el que s’hi disposa i consenteixo expressament el tractament de les meves dades amb les finalitats descrites.