Subvenció per al projecte de biomarcadors per a l’esclerosi múltiple de l’IDIBGI

El projecte de biomarcadors de l’IDIBGI ha rebut una subvenció de 325.600 € per part de la Fundació Francisco Soria Melguizo

Aquest projecte, que forma part de l‘acceleradora de projectes biomèdics de la Fundació GAEM, ha rebut una subvenció de 325.600 €.

Aquest import permetrà finançar una investigació pionera en esclerosi múltiple, liderada pel Dr. Lluís Ramió-Torrentà, que té com a objectiu identificar biomarcadors en sang que es relacionin amb la funció cognitiva en el procés d’envelliment cerebral i la neurodegeneració que pateixen algunes persones amb esclerosi múltiple.

Aquests biomarcadors ajudarien a predir qui pot desenvolupar un trastorn cognitiu al llarg de la malaltia.

Més informació aquí